-
Penrite Enviro+ 5W30 5L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C30368,66 zł
OPIS PRODUKTU
ENVIRO+ 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem SAE 5W-30 do silników benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.
ZASTOSOWANIEENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych ( w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.UWAGA: podczas wymiany oleju Penrite zaleca stosowanie Penrite Engine Flush, szybko działającej, bezrozpuszczalnikowej płukanki do czyszczenia silnika, która usuwa stare osady z silnika, szlam i zanieczyszczenia. Zawiera dodatek cynku chroniący silnik przed zużyciem, a jego szybko działająca formuła działa w ciągu 10 minut.
W przypadku pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych do silników wysokoprężnych zalecamy stosowanie środka Penrite ENVIRO+DPF CLEANER do czyszczenia i zapobiegania zapychania filtra DPF, maksymalizacji żywotności katalizatora oraz poprawy wydajności silnika, mocy i oszczędności paliwa. * Oleje Low SAPS mogą być czasami określane jako oleje „Low Ash”
ZALETY PRODUKTU
- Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
- Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
- Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
- Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry cząstek stałych DPF oraz katalizatory
- Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
- Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze
- Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu
SPEŁNIA NORMY OEM
- VW Standard 504 00
- VW Standard 507 00
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- ACEA C3
- BMW LL-04
- BMW Longlife-04
- Chrysler MS-11106
- Fiat 9.55535-S3
- MB 229.31
- MB 229.51
- Porsche C30
- VW 504 00
- VW 504 00 / 507 00
- VW 507 00
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- A5/B5 (PRIOR TO 2008)
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
- ACEA C2
Penrite HPR 0 0W30 5L Full Synthetic ACEA A5/B5 VOLVO VCC 95200356281,15 złOPIS PRODUKTU
HPR 0 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 0w30. Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 0 przewyższa wymagania norm API SL/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany tam gdzie producent pojazdów zaleca stosowanie olejów spełniających normy: ACEA A1/B1; A5/B5 oraz ILSAC GF-3; GF-4.
ZASTOSOWANIE
HPR 0 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe o niskiej lepkości SAE 0W-30, SAE 5W-20 lub 0W-20. Może być stosowany w przypadku, gdy producent wymaga specyfikacji ILSAC GF-3/GF-4/GF-5, ACEA A1/B1 (przestarzałe) i A5/B5. Może być również stosowany w przypadku, gdy zalecano API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2006-2010) i SL (2002-2006). Nadaje się również do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, wymagających oleju silnikowego spełniającego specyfikacje ACEA B5.
HPR 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 0 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych
HPR 0 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF, jak również w motocyklach.
ZALETY PRODUKTU
-
Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
-
Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
-
Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5w-20 lub 0w-20
-
Wydłuża żywotność silnika dzięki ochronie przeciw tworzeniu się depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach
-
W silnikach diesla redukuje zużycie elementów silnika poprzez ograniczenie tworzenia się osadów sadzy
-
abezpiecza elementy silnika podczas rozruchu w niskich temperaturach ograniczając jego zużycie
-
Nadaje się do poajzdów z napędem hybrydowym
Spełnia wymagania
ACEA A5/B5
API SP
BMW Longlife-01 FE
MB 229.6
Volvo VCC 95200356
Renault RN0700Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje:
Dowiedz się więcej
ACEA A1/B1 (przestarzałe)
API SL
API SM
API SN
ILSAC GF-3
ILSAC GF-4
ILSAC GF-5Nie ma więcej produktów
Oleje (48)
-
Penrite Enviro+ 5W30 5L Full Synthetic OEM VW 504 00 / 507 00 ACEA C3 Porsche C30368,66 zł
OPIS PRODUKTU
ENVIRO+ 5W-30 jest wysokiej jakości w pełni syntetycznym olejem SAE 5W-30 do silników benzynowych zatwierdzonym przez producentów OEM. Posiada aprobatę do usług serwisowych silników pojazdów VAG (Volkswagen Automotive Group) takich jak Volkswagen / Audi / Skoda / Seat. Wykorzystuje najnowszą technologie mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Enviro+ 5W-30 posiada aprobatę VW 504.00/507.00 i przewyższa normę ACEA C3.
ZASTOSOWANIEENVIRO+ 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4, 6 & 8+ cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych ( w tym VVT), wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych. Jest odpowiedni do stosowania w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa (FSI/TSI) oraz w silnikach wysokoprężnych małej mocy (TDI), w tym do tych z lub bez filtra cząstek stałych DPF.ENVIRO+ 5W-30 jest odpowiedni do stosowania w wielu pojazdach. Może by ć używany tam, gdzie wymienione są oleje spełniające normę ACEA C3. Może być również używany w modelach wyprodukowanych przed modelem z 2008r., gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A1/B1 i A5/B5 oraz ACEA A3/B4. Jest także odpowiedni do stosowania, gdy musi być spełniona norma MB 229.31/229.51 oraz BMW Longlife-04 w pojazdach takich jak Mercedes Benz, BMW, Porsche, Jeep, Chrysler & SsangYong.ENVIRO+ 5W-30 nie jest zalecany do motocykli.UWAGA: podczas wymiany oleju Penrite zaleca stosowanie Penrite Engine Flush, szybko działającej, bezrozpuszczalnikowej płukanki do czyszczenia silnika, która usuwa stare osady z silnika, szlam i zanieczyszczenia. Zawiera dodatek cynku chroniący silnik przed zużyciem, a jego szybko działająca formuła działa w ciągu 10 minut.
W przypadku pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych do silników wysokoprężnych zalecamy stosowanie środka Penrite ENVIRO+DPF CLEANER do czyszczenia i zapobiegania zapychania filtra DPF, maksymalizacji żywotności katalizatora oraz poprawy wydajności silnika, mocy i oszczędności paliwa. * Oleje Low SAPS mogą być czasami określane jako oleje „Low Ash”
ZALETY PRODUKTU
- Produkt zaaprobowany przez producentów pozwalający zachować gwarancję i właściwości techniczne pojazdu
- Wydłużone okresy pracy silnika bez konieczności wymiany oleju
- Maintains fuel economy Zmniejsza spalanie paliwa
- Doskonała ochrona podzespołów do kontroli emisji spalin takich jak filtry cząstek stałych DPF oraz katalizatory
- Maksymalna ochrona przed zużyciem, minimalne gromadzenie się osadów oraz mniejszy osad na tłoku
- Utrzymanie właściwej lepkości nawet podczas użytkowania w bardzo wysokiej temperaturze
- Doskonałe osiągi przy rozruchu zimnego silnika, minimalizujące tarcie i zużycie przy rozruchu
SPEŁNIA NORMY OEM
- VW Standard 504 00
- VW Standard 507 00
SPECYFIKACJE PRODUCENTÓW
- ACEA C3
- BMW LL-04
- BMW Longlife-04
- Chrysler MS-11106
- Fiat 9.55535-S3
- MB 229.31
- MB 229.51
- Porsche C30
- VW 504 00
- VW 504 00 / 507 00
- VW 507 00
ODPOWIEDNI GDY WYMAGENE SĄ:
- A5/B5 (PRIOR TO 2008)
- ACEA A1/B1 (Obsolete)
- ACEA A3/B4 (PRIOR TO 2008)
- ACEA C2
Penrite HPR 0 0W30 5L Full Synthetic ACEA A5/B5 VOLVO VCC 95200356281,15 złOPIS PRODUKTU
HPR 0 jest w pełni syntetycznym olejem silnikowym klasy Premium o klasie lepkości SAE 0w30. Jest produktem zapewniającym podwójną warstwę ochronną dla silnika, dzięki zastosowaniu technologii „FULL ZINC” oraz „EXTRA TEN”.
Produkt zapewnia doskonałą ochronę przeciw tarciu, korozji, utlenianiu oraz gromadzeniu się osadów.
HPR 0 przewyższa wymagania norm API SL/CF oraz ACEA A3/B4. Może być stosowany tam gdzie producent pojazdów zaleca stosowanie olejów spełniających normy: ACEA A1/B1; A5/B5 oraz ILSAC GF-3; GF-4.
ZASTOSOWANIE
HPR 0 jest zalecany do stosowania w pojazdach, w których producent pierwotnie zalecał oleje silnikowe o niskiej lepkości SAE 0W-30, SAE 5W-20 lub 0W-20. Może być stosowany w przypadku, gdy producent wymaga specyfikacji ILSAC GF-3/GF-4/GF-5, ACEA A1/B1 (przestarzałe) i A5/B5. Może być również stosowany w przypadku, gdy zalecano API SP i poprzednie specyfikacje API SN (2010-2020), SM (2006-2010) i SL (2002-2006). Nadaje się również do stosowania w wielu pojazdach napędzanych olejem napędowym i LPG, wymagających oleju silnikowego spełniającego specyfikacje ACEA B5.
HPR 0 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4,6,8+ cylindrowych, jak również wielozaworowych ( w tym VVT) i turbodoładowanych.
HPR 0 jest przeznaczony do silników napędzanych benzyną, LPG, olejem napędowym. W samochodach osobowych, z napędem na 4 koła oraz dostawczych
HPR 0 nie jest zalecany do stosowania w silnikach diesla z DPF, jak również w motocyklach.
ZALETY PRODUKTU
-
Technologia Extra Ten zapewnia dodatkową warstwę ochronną podczas pracy w wysokich temperaturach, jednocześnie zapewnia właściwe smarowanie już od momentu startu silnika.
-
Technologia Full Zinc skutecznie minimalizuje zużywanie się elementów silnika, dzięki aktywnej powierzchniowo warstwie ochronnej
-
Lepsza ochrona silnika w porównaniu do oleju o lepkości 5w-20 lub 0w-20
-
Wydłuża żywotność silnika dzięki ochronie przeciw tworzeniu się depozytów będących efektem pracy w wysokich temperaturach
-
W silnikach diesla redukuje zużycie elementów silnika poprzez ograniczenie tworzenia się osadów sadzy
-
abezpiecza elementy silnika podczas rozruchu w niskich temperaturach ograniczając jego zużycie
-
Nadaje się do poajzdów z napędem hybrydowym
Spełnia wymagania
ACEA A5/B5
API SP
BMW Longlife-01 FE
MB 229.6
Volvo VCC 95200356
Renault RN0700Nadaje się do stosowania tam, gdzie wymagane są poniższe specyfikacje:
Dowiedz się więcej
ACEA A1/B1 (przestarzałe)
API SL
API SM
API SN
ILSAC GF-3
ILSAC GF-4
ILSAC GF-5